Mijn maatje

Mijn maatje
xx

zaterdag 25 januari 2014

start

Heyhey

Ja laat ons maar eens starten met een Blog
Gek idee , druk idee maar tja waarom niet?
Leuk om nadien al mijn naaiwerkjes, mijn restaurantbezoekjes , mijn kookperikelen neer te pennen.
Als weekeindwerker heb ik zeer veel vrije tijd die ik eerst al zoekend maar nu toch al iets meer zinvoller ben gaan opvullen.

Ik naai sinds een jaartje, neen nog niet als al die andere kunstenaars maar toch probeer ik creatief te zijn .

Koken is mijn 2de passie, ooit in mijn iets jongere jaren drie jaar avondlessen gevolgd en heb er altijd de liefde voor het voedsel aan over gehouden.

En dan hebben we het gaan eten zelf.
Ik heb een partner die ongelooflijk graag gaat gaan eten. Naast de lekkere smaken houd hij enorm van de heerlijke wijntjes die geserveerd worden .

En dan heb je ook nog de vakanties die we proberen te doen , niks luxueus maar heerlijk ontspannen . Kortbij , iets verder weg het maakt niet uit als we maar genieten  ;-)


Ik hoop voor mezelf dat ik hier een toevlucht ga nemen om mijn wedervaren te noteren.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten